• وبلاگ : باورم كن
  • يادداشت : حجاب
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + (ali bi-gham(tiger 

    هر جي باشه چه آقا و چه خانم همه تو يك جامعه ام ورفتار هاي ما رو جامعه اثر گزار.

    منم با حجاب موافقم و قبول دارم بايد با بد حجابي مقابله بشه ولي نه با اين روش كنوني

    سلام عزيز

    منم باهات موافقم

    + مريم 

    مطمئن باش اگه حجاب تاثيري تو جامعه ورفتارهاي اجتماعي وناهنجاري ها نداشت اينقدر ديمنمون بهش تاكيد نمي‏كرد حجاب معنوي در كنار حجاب ظاهري معنا پيدا مي‏كنه ما داريم راهي رو مي‏ريم كه غرب صدها سال پيش رفت و حالا از راه رفته پشيونه و راه برگشتي نداره و حتي جرات اقرار به اون رو هم نداره خيلي ها معتقدن كه حجاب مانع فعاليت‏هاي اجتماعي خانم ها مي‏شه در حاليكه ما خانم‏هاي محجبه‏ي زيادي رو مي‏بينيم كه بهترين موقعيت اجتماعي رو دارن اگه جامعه ي ما به اون سطح از كمال و دانايي مي‏رسه در پرتو اعتقادات دينيه كه مي‏رسه . بهتر با يه ديد بازتر به مساله حجاب نگاه كنيم

    با سلام.

    در اين كه ما بايد سطح سواد جامعه را بالا بريم تا خودشان درك كنند كه چي درست است و چي درست نيست، شكي نيست. اما در اينجا اين نكته حائز اهميت است كه علاوه بر فرهنگ سازي در مواردي برخورد نيز لازم است تا بعضي ها حساب كار دستشان بيايد. شما بايد بدانيد: بعضي ها راه را عوضي مي روند كه با تلاش و فرهنگ سازي و به كار انداختن عقل و خصوصا وجدان آن ها مي توان آن ها را بيدار كرد. اما دوست عزيز، آن هايي كه عوضي راه مي روند را چگونه بايد درست كرد. شايد مي گوييد كه بگزاريم تا آن ها آزاد باشند و سر خوشان به سنگ بخورد. اما اين طرز تفكر كاملاً اشتباه است. چرا كه آن ها جامعه را آلوده مي كنند و ديگران را هم با خود به سمت سنگ مي برند. اگر با بي حجابي برخورد مي شود.(شما بايد بدانيد، كه ما حجاب داريم و بي حجابي و چيزي به نام بد حجابي وجود ندارد و لفظ بد حجابي يك كلمه روانشناسي است براي اينكه كسي اگر قسمتي از بدنش را مي پوشاند و قسمتي ديگر را عريان مي كند، اگر به او مستقيم بگوييم كه بي حجاب است، خوب آن قسمت ديگر را هم عريان مي كند) قبلاً از طريق رسانه ها فرهنگ سازي و اطلاع رساني شده است. اما عده اي اهميت داده و عده اي ديگر بي توجه اند. حال از شما مي پرسم با عده اي كه بي توجه اند چه معامله اي بايد كرد؟ آيا نبايد با آن ها برخورد كرد تا حداقل اگر خودشان درست نمي شوند، جامعه را فاسد و آلوده نكنند تا محيطي امن براي خواهران و برادارن ما فراهم باشد و به آلودگي به شهوات و نفسانيات مبتلا نگردند.

    اين توضيح را بايد اينجا بدهم كه عده اي را براي اينكه فساد و فحشا و بي بند و باري را گسترش دهند، استخدام مي كنند تا كشور ما نيز آلوده شود. حال با اين ها بايد چه معامله اي كرد.

    ايا اين وظيفه دستگاه هاي مسئول نيست كه براي ما جامعه اي سالم و عاري از فساد فراهم آورند؟ آيا بي حجابي فساد اجتمائي به بار نمي آورد؟ آيا همه در سايه توجه به معنويات، درست مي شوند. آيا فكر نمي كنيد كساني هستند كه حتي اعتقادي به حجاب ندارند؟

    اين جواب و سوال ها بر اين فرض استوار هستند كه شما با اصل حجاب و آثار اجتمائي آن در جامعه مخالفتي نداشته باشيد. اگر مخالف هستيد اخبلاف نظر ما از يكي دو كوچه قبل تر آغاز مي شود ، و بايد با هم بحث راديكال كنيم. البته راديكال نه به معناي شدتي، بلكه به معناي ريشه اي.

    دوست شما

    + يه دوست 
    چرا آقايان مورد حجاب اظهار نظر مي كنن برا يمن جاي سوال داره